måndag 4 juli 2011

Plåten tog plats.

Denna gång började inredningen från dessa "plåt-skyltar".


Tyckte i butiken att de var söta och tänkte att jag nog hittar en plats för dem. Men det var lättare sagt än gjort. Så jag börja prova mej fram och byta ut saker.


Det ena ledde till det andra! Vet inte om ni minns, men jag hade tidigare en vit krans hängande ovanför korgstolen. Den har nu fått en ny plats tillsammans med min Carpe Diem text som tidigare stor på en hylla i vardagsrummet! Jag skall visa er imorgon!

Ha en fin måndag!

4 kommentarer:

  1. Hej =)

    Åå, vilket fint golv du har, vad är det för typ av golv? Det ser verkligen lantligt och fint ut. Kram kram
    Madde

    Ps. Tavlan med bild på katten är ju bara sååå fin.

    SvaraRadera
  2. Hej Kickan!

    Känner igen mig i dig eftersom jag köpte också plåtar härom dan och vet inte heller var de passar!! :) Men månne det inte löser sig!
    Hurtiga inlägg du gör!
    Jätte fin tavla på katten, samt sött!

    Tack, för dina ord hos mig!
    Önskar dig en fin kväll!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  3. Ååå det var ett fint laminatgolv. :) Så flott, tack för tipset. :)

    kramis Madde

    SvaraRadera
  4. De blidde ju bra! Gillar den bege/bruna nyansen på väggen. Skyltarna framträder fint !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera