fredag 1 juli 2011

Han håller koll!

Vet ni vad? Om man inte räknar med min "tavel/foto-vägg" i vårt data-/gästrum så har vi inga tavlor i hela lägenheten. Jag tror bestämt att jag har pratat om det tidigare, jag har liksom lite svårt att bestämma mej hurdana tavlor jag gillar och som jag tycker att passar till vår stil hemma.

Men nu mina vänner har det blivit ändring. I vardagsrummet har väggen ovanför tv:n gapat tom länge, så tyckte det var dags med lite "utfyllnad".

Som ni ser så fortsätter jag med foto-linjen.
Denna gång fick Bosse stå modell. Nu håller han koll på oss varje gång vi latar oss i soffan!




Tittut!!!


Välkommen fredag...
Varm KRAM

1 kommentar:

  1. Det var ju finurligt.. En riktig liten glädjespridare till misse har ni !
    Ha det bra i sommarvärmen !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera