fredag 8 juli 2011

Att klaga

Ibland bara måste man få gnälla och klaga lite. Man blir ju tokig om man inte får det ur sej. Så jag varnar er redan nu, det här blir inget lulligull tjofaderittanlej inlägg!!

Vi börjar med Hekla. Skall man aldrig få resa ifred?? Under de senaste åren har alltid nåt påverkat min resa. Är det inte vulkaner så är det svininfluensa. Och nu blir det kanske förra årets ask-kaos i repris. Förra våren behövde jag bara mellanlanda på ISLAND, men nu ska jag åka dit och stanna över en vecka!! Okej nu ska vi inte måla fan på väggen, får väl snällt vänta och se vad fru Hekla har att bjuda på!!

Klagomål nr 2: Objektivens värld! Hur svårt kan det vara?? SJUKT SVÅRT! Speciellt när man inte är nån expert och vet vad exakt man skall tittta på?? Suck! Nån som har tips på ett bra Zoom-objektiv med inbyggd bildstabilisator?

Och till sist har vi Blogger-sidan? Varför tusan ser ens blogg olika ut på Mozilla och Explorer. Bilderna är helt omkastade och det ser råddigt ut på Mozilla, fastän det verkar okej på Explorer! WHY???


Trevlig fredag på er allihopa!!
...återkommer när jag lugnat ner mej och är på bättre humör!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar