tisdag 5 juli 2011

Att ha katten på sej?

Satte igår vid köksbordet och bläddrade i en sprillans ny klädkatalog med höstens mode. Kan ni tänka er, mitt i sommaren, känns nog lite bakvänt.
Men plöjde ändå igenom hela bibeln (kändes som det pga dess tjocklek) och kom fram till att höstens nyckelord är:

Löst, stickat



 &

Päls


Har inte riktigt bestämt mej än ifall jag gillar det sistnämnda... nå nog står man ändå där i höst med värsta fejk-päls jackan... :) :) Brukar alltid ta en stund innan man vänjer sej vid modet.

 Ögat vänjer sej!!

2 kommentarer:

  1. Snygga kläder men känns avlägset just nu med många grader både ute och inne ;-)

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Koftor älskar jag och har på mig varje vinter. De där fusk-pälsgrejerna däremot får jag nog vänja mig vid :)

    Jag önskar dig en härlig onsdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera