onsdag 8 juni 2011

Vitt året runt

För att chocken inte skall blir allt för stor då all VIT snö är borta, måste man ju omge sej med andra vita ting istället. Och ni vet ju att det verkligen är min grej, här var det VITT !!
Nyaste patienten blev vår nyinköpta förvaringskista som står på terrassen brevid vårt ute-möblemang...
Köptes som mörk betsad, men nu blir det andra bullar. VITA bullar :)

...och här ser ni slutresultatet, tyvärr syns kistan bara lite i hörnet.
Kistan fungerar även nu som sittplats, och det var väl behövligt förra lördagen.



Som ni ser går för tillfället pyntandet här ute i blått, detta pga de blåa sittdynorna. Hade sjukt svårt att hitta sittdynor som jag verkligen gillade, så det blev ett "ta-vad-som-finns" uppköp, nåmen jag lär väl vänja mej. Och ni skulel bara se hur dynorna ser ut på andra sidan, värsta cirkusen...kanske jag visar någon dag?! :)

På bordet har jag lite penseer i en plåtkruka, ljusblåa ljuslyktor från Pentik samt en löpare "designad" av min mor.

Ha en fin och varm onsdag allihopa!!

Annars tack för alla fina ord jag får.  Blir så glad då folk inte bara här på bloggen, utan även " på gatan"  kommer och rycker mej i ärmen: " vilken fin blogg du har"... sånt värmer hjärtat må ni tro!!

2 kommentarer:

  1. Kistan blev så fin som vit.. Passar till ditt möblemang !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Oj va ni har det fint ute på terassen. Tio poäng Kikkan ;)

    Kramar
    Katri, som inte orkar vänta att datorn här på båten loggar in på mitt konto.

    SvaraRadera