onsdag 22 juni 2011

Lila nyheter

Så var vi tillbaka till blommor & blad igen. Jag har haft en otrolig tur då lägenhetens förra ägare verkligen hade gröna fingrar. De har till och med lyckats plantera såna blommor i rabatten som blommar i tur ordning. Så för tillfället skiner vår framgård i lila nyans medan bakgården lyser i gult!!
Här har vi lila spektaklet:




Imorgon presenterar jag de gula skönheterna!!

Trots att min buse hade lämnat imorse en mindre trevlig överraskning under gästsängen, så får han komma på bloggen.  Insåg första gången att han inte sen heller va så duktig med sandlådan som jag hade trott...eller han hade hittat en "egen sandlåda" som han också andvände... tusans katt! Nå vi ska hoppas att det inte upprepar sej!

Idag skall midsommar förberedelserna börja...kan inte fatta att det gått 1 år igen!! :)

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Tack för hjälpen.. Nu får jag in fotona genom att klistra in, hoppas dom syns när du klickar på min blogg.. Men lilla ikonbilden kommer inte fram.. Men det ordnar väl sej ...
    Ja fina blomster ser du ut att ha i rabatterna...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för din hjälp.. Har aldrig satt in fotona den vägen..
    Sätter alltid via iphoto och skriv... Men tusen tack,man blir ju lite skruttig när det inte funkar..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera