torsdag 30 juni 2011

Kackel i grönsakslandet.

Hej på er!
Jag fick ju till sist mina grönsaker sådda, kom på att jag helt har glömt att visa det. Hade egentligen först tänkt måla planteringslådorna vita, men inspirationen och tålamodet tog slut, så det får vänta till nästa år!

Så på vår bakgård har i nu 2 bruna, kvadratiska trälådor fyllda med sallad. De har nog växt en del sen jag tog denna bild.


Som ni ser är jag inte direkt den enda som gillar lådorna i fråga. Tror bestämt att jag blundar och förtränger allt. Bosse har aldrig varit i mina salladslådor och definitivt inte hittat på nåt hyss i dem!!?


Nån som vill komma på en fräsch sommar-sallad?

1 kommentar:

  1. Hihi! Mina katter började böka omkring i mina pallkragar så jag la galler över och nu har plantorna fått växa till sig.

    Katterna märker verkligen direkt när det är något nytt på gång. Fram för att nosa och inspektera... Hihi.

    kram Madeleine

    SvaraRadera