tisdag 28 juni 2011

I mina gyllene skor (STÖVLAR)

Förra veckan pratade jag ju om mitt tråkiga regn och var ju helt övertygad om att det skulle bli en blöt midsommar. Så hade förberett mej väl, släpat med regnrock, varma kläder och t.o.m. inhandlat dessa tjusiga sövlar!
Grannröda och otroligt sköna, tänker definitivt använda dem nästa gång det regnar!! :)

 
Här har ni min midsommar out-fit och som ni ser....kunde jag ju använda min nya, blommiga Tutti Frutti klänning. Absolut en ny sommarfavorit.


Både jag och Bosse måste sitta en stund och beundra mina charmiga, gyllene skor!

Diggiloo- Diggiley säger jag!!

1 kommentar:

  1. Vet du jag gillar oxå nya stövlar.. De är så ljuvligt blanka..
    Men har det inte blivit trendigt med gummistövlar ?
    När jag gick i skola i Hfors så sa en av mina pojklasskamtater att
    skillnaden mellan landebor och stassbor var att lbbor går med gummistövlar... Gissa vem som inte tog stövlar på in till stan efter det... Hihi.. ;)
    Men nu den trenden vänt...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera