onsdag 8 juni 2011

Fram med PADDELN!!

Premiärerna bara kommer på rad.Idag var det nämligen KAJAK-premiär.Riktigt trevligt var det att paddla och glida fram i kvällssolen. Blir definitivt en ny färd snart igen!

Tyvärr blev det inga bilder från dagens äventyr, men såhär glad såg jag ut förra gången jag paddla!!




...och det här var faktiskt FÖRSTA GÅNGEN nånsin jag paddlade.
Men kolla så svart hår jag har. Hade nästan glömt hur mörkt det var...


...ibland saknar jag mitt mörka hårsvall!! Får se om man nånsin återgår till det... vem vet??


3 kommentarer:

  1. Vad skoj det ser ut att paddla...Skulle gärna vilja pröva på det ,men är rädd att man "kapseisar...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Det är superroligt att paddla...om solen skiner i alla fall.... ;) Mörkt hår passar dej fint oxå....

    SvaraRadera
  3. å min kalufs fick sej en rejäl blondering idag så inget mörkt här heller ;) Kanske man får komma å testa kajaken nåt tag?

    SvaraRadera