onsdag 29 juni 2011

Flätans charm

Jag tror bestämt att jag har sagt det förut...och jag säger det igen, Flätor är sen somrigt!! Alla storters flätor, stora som små, sneda, raka, jaa ALLA!!

För att få en extra somrig midsommar, bestämde jag mej därför för...jaa just det: FLÄTA! Tyvärr är jag rätt dålig på att fixa flätor i mitt eget hår, men som tur hade vi en hurtig och duktig tjej på plats, vid namn JOAN!!

...och det sluta med att vi alla hade flätor. Olika varje dag!


Här har vi en koncentrerad crocket-spelare med vanlig fransk fläta...



...även Bosse ville va med och spela Crocket, fast han fuska nog lite. Han hade inte riktigt på det klara med reglerna, ej eller på vilket lag han spelade. Hur som helst så visade jag och Anna till sist var skåpet skulle stå. De andra medspelarna var för hämndlystna!!

När man tröttnat på på Crocket och flätorna kommer det en BONUS-Frisyr på köpet:

80-tals ruffs, aningen Coolt det med!!

Tack för att du tittade in och kom ihåg:
NJUT av denna soliga onsdag!

1 kommentar:

  1. Hon sku varje dag få fixa fläta i mitt hår, för själv får man det ju aldrig lika fint!

    SvaraRadera