torsdag 23 juni 2011

Dripp dropp, dripp dopp

...dripp dropp, dripp dropp! Vad e det som regnar på våra paraplyn, vad e det som regnar ner från skyn, jo vatten, vatten, bara vanligt vatten!!

Men det börjar räcka nu. Jag vill sitta ute på vår terrass och njuta av kvällssolen och långa ljusa sommarkvällar.

Sitta ute vid våra utemöbler och titta på mina fina uteblommor.


Denna söta blomuppsättning fick jag av mina jobbkompisar då de besökte oss för några veckor sedan.


Stolen är ett till av mina fynd pfrån blågula varuhuset.

Finlands sommar är allt för kort och som ni alla vet, blir det redan mörkare efter midsommar!! Känns så overkligt, här har man gått och väntat på sommaren hur länge som helst, och jag vet liksom inte om den har börjat eller ej, men väldigt snabbt kommer den att vara förbi i alla fall.

Nog med negativitet! Imorgon skall minsann humöret vara på topp...oberoende av väder!!

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig en riktigt trevlig midsommar!
    Jättekul att få hälsa på hos dig...här har jag aldrig varit på besök tidigare:)
    Kram/Carina

    SvaraRadera