fredag 3 juni 2011

Det blev RUTIGT!!

Har sakta men säkert plocka bort alla mörka detaljer från inredningen. Vår förra lägenhet var som ett svart hål i jämförelse med den vi nu bor i. Ljusa färger ger energi.

Ända fram tills förra veckan hade vi fortfarande en mörk detalj i vardagsrummet. Och det svarta fåret var vår pall, en pall som man kan veckla ut som madrass ifall man får oväntade/väntade nattgäster!



Nu hade jag fått nog av den bruna färgen och bestämde mej för att den ska ut. Började med att kontakta min privata sömmerksa (min kära mor) för att få lite tips. Sen gick det rätt smidigt. Tyg inhandlades och duktiga mamma satte sej vi symaskinen. Tror knappast att jag skulle ha klarat av det iallafall, åtm. inte fått ett lika bra resultat!

Voilá...



Det blev rutigt, i vitt och beige! Jag är super nöjd!

2 kommentarer:

  1. Oj då så fin den blev! VAd bra med mammor som syr (har oxå en sådan...). Himla snyggt det rutiga.

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad, hela rummet blev ju ljust på en gång...Ja vi mammor är nog bra att ha:)
    Ha det bra!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera