måndag 20 juni 2011

Bilarnas charm...

Ni vet, när man besöker det blågula varuhuset måste man alltid köpa med nåt av deras "delikatesser". Jag själv brukar oftast släpa hema "Ahlgrens bilar", medan min gubbe gillar "delikatessbollarna" ( typ kokosbollar).


Förutom "Ahlgrens bilar" hämtade jag hem efter mitt senaste IKEA-besök dessa charmiga tallrikar. Det finns en hel servis av dessa, och de har en sån härlig, gammaldags prägel. Tyckte de skulle passa perfekt i min tallrikshylla...där står de nu, 2st av var storlek.



Resten av uppköpen visar jag imorgon.
Ha en fin måndag!!!

2 kommentarer:

  1. Jo dom tallrikarna är faktiskt vackra! Passar utmärkt i hyllan !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Du måst testa dom nya sorterna av ahlgrens bilar, dom är oxå helt super goda!!

    SvaraRadera