torsdag 16 juni 2011

Att sakna!

Ibland kommer den känslan, helt plötsligt, som en blixt från klar himmel. Man börjar sakna en nära vän/familjemedlem som man inte träffat på länge. Kanske man sett eller hört nåt som påminner om personen i fråga? Fast ibland, som nu, kan jag inte riktigt sätta fingret på det... vad var det egentligen som fick mej att tänka på henne just nu?
Den härliga tjejen i fråga har sedan många år tillbaka flyttat till Norge och bosatt sej där, tycks inte ha nån brådska hem till Finland heller?
Speciellt inte nu när hon hittat en toppen GUTT :)

Här är 2 bilder från när jag senast besökte min käre jänte i Tönsberg. Och det är på tok för länge sedan. Usch va åren går.

Men i sommar igen, under min semester, ska jag få ge en STOR kram åt min kära JANINA!!


Tack & Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar