tisdag 31 maj 2011

Vädret gör sitt

Regn och sol, om vart annat. Det tycks verkligen göra susen. För nästan varje dag jag kommer hem från jobbet upptäcker jag en nyhet i vår trädgård. Vi har som sagt inte sett tidigare vår trädgård i sommarskrud, flyttade ju in först förra hösten. Så jag har faktiskt ingen aning om vad som gömmer där. Har därför ej heller idas plantera nåt nytt, och börjar inse att jag knappast behöver göra det heller. Det är liksom grönt ÖVERALLT!!!

Så här ser det bl.a. ut på vår framgård.




Plötsligt dök ett par påskliljor upp?
Fast de har snart blommat ut, men har ett par andra blommor på kommande har jag märkt. Ska bli spännande och se vad som händer!

PS. Måste bara meddela att min blogg (blogspot) har nåt problem. Jag kan inte kommentera på andras bloggar, den vill inte logga in mej då. Så tills vidare får jag bara SE men inte KOMMENTERA :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar