onsdag 18 maj 2011

Uppiggande

Hej och hå i lådan.
Är på mycket bättre humör idag än igår.
- Solen skiner, kunde t.o.m. CYKLA till jobbet.
- Colosé partyt igår va skoj, köpte faktiskt en produkt, får se hur nöjd man blir?
- Tid till hudrengöring fick jag beställt, och anamma om det inte visar nåt resultat!! :P

Här var några exempel på saker som piggar upp min vardag.
Kom även på en annan grej som är uppiggande på sitt vis och som jag helt har glömt att visa:
Nämligen vår lilla "fontän":



Hihih, lite komiskt är det allt. Om jag själv hade fått bestämma vår bakgårds utseende, skulle jag högst antagligen INTE ha valt detta. Men eftersom förra ägaren en gång hade lagt dit "vattenspridaren" i fråga, så får den nu tills vidare va kvar. Gubben i husen tycker att den är skit tuff. Vet inte riktigt själv ännu vad jag tycker.... lite kul är den väl?

Men nu skall jag sluta drömma om sköna sommarkvällar på vår terrass med fontänens porlande ljud.... och istället släpa mej på lunch!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar