fredag 6 maj 2011

Sprillans ny!!

Vet ni vad??? Kan inte tro det själv... men nu sitter jag här med en totalt NY dator!! Äntligen. Mitt gamla skräp var inte värt ett ruttet lingon. Nu går det som smort! Så nu går blogginlägg-oskulden på denna dator :).

Förutom denna "storartade" nyhet, har jag inte så värst mycket intressant att berätta. Ska bli skönt med en lugn och VARM (hoppeligen) helg. Får se om man hittar nåt, i brist på annat kan man busa med hårbollen medan herren i husen sitter bänkad framför ishockey-VM. Måst säga att jag inte är såå intresserad.



Tidigare i veckan myste lilla Bosse i min badrocksficka. Han är med påriktigt ÖVERALLT!! På toa får man definitivt inte sitta ifred :). Allt verkar vara intressant för honom.

Men nu ska jag fortsätta att fixa, pyssla och installera grejer på datorn...
Ha en fin fredagkväll.

Varma kramar från en överlycklig ägare av en NY dator !!

1 kommentar:

  1. Oj va skönt med ny dator, vad blev det för en? Ha en skön å lugn helg, för från och med nästa helg e jag hemma så då blir d andra "bullar" :)

    SvaraRadera