måndag 9 maj 2011

Puppe fick en snyting!

Igår var det morsdag i Finland. Men eftersom jag bor en bra bit ifrån min mor så fick jag fira utan henne iår. Nåh vi får ta igen det nästa år!
På tal om min Mor, eller mamma kanske låter lite mera som jag, så fick jag en härlig present av henne sist jag var hemma. Kolla på denna charmiga figur:



Och se på dessa fina detaljer. Jag blev stormförtjust i den och är väldigt stolt över duktiga mamma! Alltså jaa, glömde nämna att hon har sytt den helt själv, fast det gissa ni säkert!:)

Även en annan här hemma blev nyfiken...



...så det blev en liten brottningsmatch. Stackars puppe-kanin hade lite svårt att försvara sej :)
Nu skall jag kolla vidare på "Fyra bröllop".

Tack hej...

2 kommentarer:

  1. Ååååå men guuuuud vilket sötnos, jag dör, ojojojoj, vilken rar kisse... Mmm, ja blir helt förälskad!!! :)

    Ja, min mormor är alla tiders, jag ska absolut hälsa henne grattis, det tackar hon för. =D

    Kram till dig! :)
    /Madeleine

    SvaraRadera
  2. Puppe är för gullig ! Jag gillar Tilda figurer...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera