fredag 13 maj 2011

Krångel i rutan!

Här händer och sker på Blogger... hela dagen har sidan varit låst och nu när man äntligen slipper in så är en hög med inlägg försvunna? Nåh får väl leva med det, kanske de kommer tillbaka?

Det är spännande tider nu här hemma. Nästan varje dag när jag kommer hem från jobbet hittar jag nåt nytt i vår trädgård. Vi har ju inte ännu bott i vår lägenhet sommartid, så jag har inte en blekaste blå aning om hur vår trädgård egentligen ser ut.

Som bäst har denna blåa skönhet tagit över framgården.


Det liknar jätte mycket på förgetmigej, kanske en nära släkting? Som ni märker och som jag har sagt förut: det här med blommor och blad e inte riktigt min grej. Men jag gillar ju förstås blommor som prydnad och t.o.m. min granne blev sugen på dessa små blåa finingar. Så hon bad om att få gräva upp en planta och plantera i sin trädgård.Varsågod sa jag!!

Nu har jag proppat i mej en massa chokladkaka så till näst ska vi kolla om Finland följer med Sverige till finalen?? Vågar man hoppas?

Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar