tisdag 17 maj 2011

Hur få kontroll över huden??

Jag ber om ursäkt för mina korta och tråkiga inlägg den senaste tiden. Men jag bara inte riktigt hinner med själv. Vart går kvällarna, vart går veckorna, vart går MÅNADERNA??? Nu är liksom sommaren snart här, eller iallafll borde vara. Kanske inte om man går ut. Här i väståboland lyser solen iallafall med sin FRÅNVARO!!!:)

Hur som helst, ikväll tänkte jag gå på party. Och nej inget fest-party, utan Colosé party. Kanske man skulle hitta nån trevlig produkt? Någon som har erfarenhet av produkterna ifråga? Nåt att rekommendera? Jag skulle iallafall behöva nån mirakel kräm/rengöring mot mina finnar och egentligen också mina utslag. Men det sist nämnda kan jag nog glömma. Finns ju inget som botar Psoriasis!! I just have to live with it!!

Nå bara man sku få bukt på finnarna åtm. Så idag skall jag först boka en tid till hudrengöring och sedan mot COLOSÈ!!!


See you...

 

1 kommentar:

  1. Jag tycker om colose, jag anv enbart deras produkter. kanske du skulle ta o prova på deras rengörings-mjölk och -vatten, vem vet kanske du blir lika nöjd som jag är :)

    SvaraRadera