onsdag 4 maj 2011

En liten pärla värd att besöka!!!

Igår när jag besökte Nettes härliga Blogg, möttes jag av ett regn med vackra bilder. Bilderna i fråga var tagna på deras seglar-resa i Kroatien. Dessa foton fick mej direkt att tänka på min egen resa till Kroatien, och vet ni va... för EXAKT 2 år sedan befann jag mej just där...på Kroatiens stränder.


De va en härlig resa med ett toppen gäng. Vi hade åkt med klassen dit för att fira att vi (eller åminstone en del) skulle bli färdiga från skolan...


Så en hel vecka äventyrade vi runt, vi åkte på båtutfärd till olika öar...



...och med bil upp till höga höjder. Underbar utsikt!!

Detta land skulle jag när som helst besöka pånytt.

Härligt turkost vatten, kort flygväg, vänliga människor, rent & fint samt jätte god mat!

Det var allt för denna gång.
Hälsningar från en väldigt res-sugen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar