tisdag 3 maj 2011

BB...

... nej INTE Big Brother, utan Busar Bosse!!
Tänkt att jag skulle försöka ta en fin bild på min lilla buse här hemma (alltså Bosse, inte min sambo...) för att sen rama in. Men det var sen inte det lättaste!
Han sitter ju inte stilla längre än en halv sekund, förutom när han sover då förstås.

Första bilden såg ut såhär, eftersom han hoppa upp mot kameran precis när jag knäppte. En nos och lite morrhår, snyggt!


Sen hoppa han iväg, och förstås på bordet där han absolut inte får vara!
Nå, kanske jag ska lyckas ännu, men han växer i brakande fart, så om jag vill ha en bra bild på en liten Bosse skall jag nog sätta fart.

Kram

5 kommentarer:

  1. Gulle Bosse ! Han är fartfylld !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Han e nog så söt. Ja vill också ha en liten kattunge men kanske de räcker me dom fyra vi har hemma i borgå.:)

    SvaraRadera
  3. Lillisen då! Har han varit flera gånger på "äventyr"?

    SvaraRadera
  4. suvi> oj har ni så många nu? :)

    Anna> han hålls nog helt okej bra på bakgården nu, åxå fast vi går in. Då blir han lixom lite feg och kommer efter om en stund..:)

    SvaraRadera
  5. Jepp. Ja har två o mamma har två så nu när ja e hemma i borgå över sommaren så blir de fyra hårbollar under samma tak.:)

    SvaraRadera