onsdag 18 maj 2011

Barnvakt??

Jaa, vi har funderat nu hela veckan hur vi riktigt skall göra med denna buse till helgen:


Skulle vi tvinga honom att åka bil 5h inkommande helg? Eller fanns det någon frivillig barnvakt. Som det ser ut nu har vi hittat en barnKATTvakt, och det känns rätt skönt. Har svårt och tro att Bosse skulle ha gillat det där bilåkandet igen. Det är trots allt frågan om så många timmar på så kort tid.



Så denna gång får han hållas i Pargas, men i sommar får han allt följa med till Borgå på lång-semester, och busa med lite andra katter!!

3 kommentarer:

  1. Fina bilder på Bosse! :)
    Sku ha varit skoj att få se honom igen, han ser ut att ha vuxit massor, men säkert skönare för honom att inte behöva åka bil! :)
    H: Ramona

    SvaraRadera
  2. Jag tror det åxå... ni får stå ut med honom sen i sommar i en hel vecka, kanske 2!!! :)

    SvaraRadera
  3. Hade vi bott nära varandra så hade jag mer än gärna varit kattvakt. Jag älskar katter och Bosse är helt underbar - och så är han ju så lik min Pablo när han var liten :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera