tisdag 24 maj 2011

Att se ut...

...genom ett fönster. Fast det går inte att SE UT genom mitt. Jag har nämligen äntligen hittat ett gammalt fönster som nu hänger som prydnad i vårt vardagsrum. Fönstret fyndade jag, Surprise surprise, i Borgå hos mina föräldrar. Jag som har sökt fast hur länge och så fanns det precis framför näsan på mej.



För tillfället har jag hängt denna lilla söta skylt(present av mamma) vid ena beslaget. "Vårt smultronställe" :). Får nog fundera lite innan den hittar sin rätta plats!



Imorgon eventuellt igen ett Borgå-fynd... det tar aldrig slut!




3 kommentarer:

  1. Vilken tur du hade...de är svåra att hitta till ett bra pris..

    SvaraRadera
  2. Alltså härligt fönster!! Jag älskar gamlafönster och dörrar!! Har ett som jag tänkte fixa till en griffeltavla, försjälva glaset är trasigt, men har inte fått det gjort ännu. En vacker dag sen..

    SvaraRadera
  3. Hejsan ! Jag kan tänka att du kan fynda hos er ...
    Såg att du är på väg till Island.. Dit skulle jag ha lust att fara!
    Ha det bra !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera