tisdag 5 april 2011

Var så god och kika in!

Självfallet går mitt dröm-badrum i lantlig stil. Tyvärr gör inte vårt nuvarande det överhuvudtaget, men eftersom alla ytor är rätt nya känns det ju aningen onödigt att riva ut allt och göra om. Så jag får leva med det tills vidare.
Hur som helst, en annan grej som jag verkligen gillar angående badrum; är stora fönster. Härligt stora, öppna fönster som släpper in massor med ljus, skit samma om folk nu verkligen måste titta in :)!
Jag gillar inte alls de där små gluggarna som placeras högt upp på väggen i många badrum. Lite tråkiga, fast säkert praktiska i många fall.


Kolla vilken lyx. Tufft med fönster åt många väderstreck.
 Fast man tappar ju nästan bort sej i detta badrum.

 

Men redan detta fönster skulle räcka, tänk att ligga i badet och samtidigt kunna njuta av utsikten... det ni!!
( bilder lånade från internet)

Ha en superb tisdag!!



1 kommentar:

  1. Vilka underbara bilder du hittat. Jag drömmer också om ett sådant badrum :)

    Jag önskar dig en fortsatt härlig onsdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera