måndag 4 april 2011

Struten på väggen!

När mina nallar, som tidigare vaktade i hallen, flyttade till vardagsrummet. Då behövdes nånting annat som piffar upp. 
Tills vidare får den gamla lånade stegen stå kvar, tills ägaren kräver den tillbaka...
Men den kan ju inte så tom, så flyttade lite om bland lådorna här hemma. Dock är den fortfarande lite tom, fast det är ju bara lättare att städa då!!:)






Dessutom behövdes nånting till väggen. Så grävde fram en gammal krans som jag målade...surprise surprise VIT!!
I den hängde jag en liten "plåtstrut" som jag har köpt från en nätbutik (minns tyvärr inte vilken). Älskar alla inredningsgrejer i förzinkad plåt. Charmigt värre!!

Tack HEJ





3 kommentarer:

  1. Stegen är ju praktisk förvarings plats !
    Vacker brunfärg på väggen !
    Ha en bra vecka !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Hej !

    Jätte fint och tack för tipsen att
    måla om kranssar :)
    Jag har ju en hel del och har lackt dom i förrådet!
    Det vart fint med stegen!

    Ha en fin dag !

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera