tisdag 19 april 2011

Påsken är påväg

... därför tänkte jag att ni skulle få ta en titt på mitt ynkliga påskpynt. Är ingen hejjare på påskpyssel/pynt och iår har det blivit ganska i minsta laget, nästan minimalt!

Fyndade på loppis ett naturvitt fat i porslin, men kanterna liknar nästan spets.



Fatet har jag prytt med lite småsaker, en loppis-vas med kvistar, lite prydnadsägg samt ett ljus.

Dessutom råkade jag ha turen att hitta på samma loppis, men vid ett annat bord, ett porslinsägg  från samma "spets-serie"




Detta söta ägg pryder som bäst min tallrikshylla....


Kramar

1 kommentar:

  1. Vilka superbra fund. De är jättefina och passar så fint blkand dina andra grejer. Ägget var supersött. Sådana skulle jag kunna tänka mig att ha här hemma :)

    Jag önskar dig en fin tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera