onsdag 27 april 2011

Nr 3

Förutom "nykomlingen Bosse", har även några andra små prylar fått flytta in.
Efter förra Ikea besöket blev det tills sist en korgstol....som jag spanat in redan en längre tid.




 
Den fick byta plats med min gamla stege i hallen och har definitivt blivit en av Bosses favo-möbler att klösa, klättra och hoppa på.
För att höja mysfaktorn lade jag dit en sittdyna samt mitt gamla fårskinn.

Nykomling nr 2...är egentligen NR 3:


En siffra gjord i metall som skall få pryda en vägg...men var den är placerad får ni se först imorgon :)!!

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig blogg du har.
    Hamnade här av en slump och kommer komma tillbaka och kika in igen.
    Hoppas du haft en härlig dag.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej! Ååå, korgen känns helrätt. Så tidlös, den kommer alltid vara vacker, sånt gillar jag med inredning. Kram Madeleine

    SvaraRadera