måndag 18 april 2011

Morgondagens Finland?

Monday morning
...kanske ingen storfavorit, men ej heller nåt man kan strunta i!
Bara att bita ihop och ta emot dagen med ett leende på läpparna...trots gårdagens riksdagsval.
Vet faktiskt inte om man skall skratta eller gråta. Samtidigt som det verkligen skall bli spännande och se vart detta resultat skall leda, kan jag inte skaka av mej den där skrämmande känslan. En känsla av att man är en främling/utlänning i sitt eget land?
Nåh, nog pratat om politik och tråkigheter (kan ju inte heller säga att jag direkt är insatt i ämnet). Vi får helt enkelt se hur morgondagens Finland ser ut!

Till min stora förtjusning hade gubben målat min kära pall under helgen (bilder kommer senare).
Visar istället en annan grej som fått sej en omgång färg:


Hade en prickig burk i badrummet som nu har tappat sina prickar.




Har verkligen snöat in i det här med målande... allt som kommer i min väg ska akta sej. Har fortfarande några projekt hemma som väntar!!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar