måndag 11 april 2011

Försmak av sol & värme

Tjingeling, hoppas er måndag har börjat fint?

Själv lever jag ännu i solens och värmens värld...
Man började ju vänta bara mera på sommaren efter helgens fina väder. Så detta ledde till att jag satt hela kvällen igår och funderade på resor.
Inom planerna från tidigare finns evetuellt ett besök till Frankrike till hösten, men har inte diskuterat med min medresenär på länge, så ska nu se om det blir av.

Men kolla nu dessa bilder, visst ser det lockande ut!

Perfekt med både strand- och stads-semester :)



Nån som har besökt t.ex. Nice eller Cannes? Nåt att rekommendera?

Franska rivieran känns definitivt som en outforskad pärla för min del.
Bör ändras på inom kort...ska vi hoppas!

2 kommentarer:

  1. Nice är ett vacker ställe och perfekt för en som vill ha både strand och stad. Dessutom fanns det jätte bra möjligheter att ta dagsresor till Monaco eller Antibes(vilket jag rekommenderar!)

    SvaraRadera
  2. Låter prima...ska ta ett snack med min medresenär..:)

    SvaraRadera