torsdag 14 april 2011

Förnyelse

Ha börja tröttna på en del möbler hemma. De är ju inte direkt nya. Vi köpte typ inga nya möbler alls när vi flyttade i höstas. Nu har jag heller inga planer på att förnya hela köret utan snarare försöker jag hitta på nya, små och enkla lösningar.

I lördas tog jag med min nya radio ut på bakgården. Detta lilla "speleverk" ska underhålla mej på vår bakgård, alla varma och sköna dagar under sommarn!!



Medan jag lyssnade på skönt, klingande musik började jag på nästa målnings projekt.
Det blev några skivor över efter vårt panelprojekt i köket i vintras.


Denna skiva fick färgen VIT (hur konstit det än låter...)  och installerades senare på plats. Men var får ni se först ikväll....eller imoron? Vi får se! :)






1 kommentar:

  1. Jag försöker gissa vad du har hittat på .. En bänk ?
    Jag får väl se...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera