torsdag 28 april 2011

En del av mysteriet...

Det härliga vårvädret håller i sej tills vidare... fast typiskt nog ska det bli kyligt och regn passligt till helgen!! Hade såå sett fram emot en solig och varm Valborg!! Men nu ska vi inte klaga, vädret går inte direkt att ändra på, man får göra det bästa av situationen. Grillning skall vi i allafall försöka oss på, det må då regna påskägg, biffen skall bli grillad ändå!!

Okej, nog pratat om väder och vind, nu till den mystiska 3an:

Ovanför den finns t.ex. detta:

Och en del av helheten ser ut såhär:

Javisst är det min "tavel-vägg" som sakta men säkert har börjat ta form. Dock inte riktit klar än, så bild på hela väggen kommer en annan gång. Fråga inte NÄR, de kan ta veckor, kanske månader... you just have to stay tuned!! Denna vägg finns alltså i vårt extra rum/datarum/gästrum... kan inte riktigt bestämma mej vad man skall kalla det. Kärt barn har många namn :)

Ha en lärorik dag mina vänner :)




 

1 kommentar:

  1. Bra inspiration. Har en tavelvägg som jag borde fixa.. Köpte just igår några ramar... Hade tänkt att min kära man skulle sådga till ramar åt mej ,men tiden bara far iväg...
    Jag tycker din vägg blev fin !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera