söndag 17 april 2011

Blog AWARD


God kväll kära ni.
Nu har jag äntligen hittat ner igen till södra Finland, man blir ju allt annat än utvilad efter såna här helger!! Men men...man har ju valt det själv.:)
Tänkte bara titta in och berätta om min award.




Jag har fått Libster Blog Award av  goa Nette och så här skriver hon om min blogg: 
Kickan Style: För att vi ses för sällan och för att du är en fin typ med fin smak!

Reglerna för Liebster Blog Award ser ut så här:

Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och fem av hans/hennes favorit bloggar med mindre än 100 läsare.

Här kommer några som jag valde ut:

Tankearkivet: En skön blogg av en toppen brud. Gillar att läsa vad hon pysslar med i grannlandet, då vi ses ALLT för sällan!!

Skärgårdsbruden: En mysig blogg med inlägg om ALLT mellan himmel och jord!


Anna: En relativt ny blogg, som jag uppskattar väldigt mycket. Nu kan jag hålla bättre koll på vad äventyrar-anna håller på med.


Ha en super fin kväll...


Själv måst man väl hålla ett öga på valvakan. Ska nog bli lite spännande, månne min kandidat kommer in??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar