lördag 12 mars 2011

Utmaning!

Jag bjuder på lördags-underhållning! Medan ni väntar med spänning på kvällens melodifestivalfinal (som ALLA tycks skriva om i blogg-världen!!) kan ni läsa dessa 8 saker jag tänker avslöja om mej själv. Fick nämligen en liten utmaning av "Så vitt jag vet", och det är väl bara att tacka och ta emot!

Då kör vi:
1. Jag är uppvuxen på en bondgård med "koskit mellan tårna".
2. Jag har haj-fobi, tackar "Hajen" filmerna för detta!
3. Jag avskyr att köra bil på ställen jag inte känner till ( inbillar mej att jag ska tappa bort mej eller köra krock).
4. Jag har Psoriasis ( hudutslag)
5. Är en riktig schlager nörd, kollar melodifestival och eurovisionen varje år!
6. Är expert på att sjunga fel sångtexter ( jag uppfattar ALLTID fel orden)!!!
7. Kan inte i dennaste dag ännu vissla!
8. Är rätt dålig på finska och skäms rysligt över det!

Då vill jag ge vidare denna trevliga uppgift till:
Skärgårdsbruden
Nettes blogg
Villa Björkenäs backen
I Lilla Kamomillas Villa
Skärgårdsprat
Ljusröda elefanter

Blev inte 8 stycken denna gång!
Lycka till med utmaningen!!

Tusans trevlig helg till er alla bloggläsare!
Börjar ni bli redo för melodifestival??



(Hjärta sytt av bloggaren)



1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Tack,jätte roligt att höra!
    Du har en så fin blogg,
    alltid lika rolig att läsa.
    Ha en trevlig fortsättning
    på veckoslutet!
    Hälsningar,Sophia

    SvaraRadera