onsdag 30 mars 2011

Think out of the box!

Jag och mina förvaringsprylar, dvs korgar och lådor.
Box  No2 got a friend...



Nu står de båda i vårat sovrum, fyllda med böcker som inte ryms på hyllor. 
Som tidigare nämnt, är min sambo en liten läslus!
 
Idag kom en del av mina sommarkläder som blev beställda förra veckan i vårens tecken. Men jag måst nog säga, snart slutar jag med denna internet-shopping, ha varit jätte besviken den senaste tiden. Produkterna är helt annan färg än på internet, storlekarna är konstiga och nästan alltid får jag en produkt jag inte bestält ( fel produkt i påsen). Nu får det blir en paus med detta, inga impulsiva internet-köp nu på en tid!!

Ha det fint allihopa,
och tack för besöket!!


 

2 kommentarer:

  1. Jättesnygga lådor. Det är så kul med snygg förvaring :)

    Du frågade om hjärtan i texten och hur man får in dem. Allra enkalst är att kopiera mina och klistra in i dina texter. Markera hjärtat och tryck ctrl+C och sätt markören där du vill ha det och tryck ctrl+V. Hoppas att det går bra.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Vilka boxar!! wow så fint!

    Tusen tack för gratulationen!! den värmde!

    Måste säga att jag känner igen det där med när man beställt kläder.. tråkigt när det inte överrenstämmer med bilderna!

    Önskar iaf dig en fortsatt finfin dag,
    Kram Tiina

    SvaraRadera