söndag 6 mars 2011

Små ting!

Hej på er kära läsare!
Jag ber om ursäkt för denna blogg-torka under helgen. Hade ett trevligt vinterjippo på fredagen efter jobbet och det kändes verkligen hela lördagen... men nu äntligen börja man känna sej som en människa igen!!
Så idag skall jag nog ut i friska luften lite och röra på mej, det härliga vårvädret bara fortsätter *överlycklig*!!!

Här hemma har det inte heller hänt särskilt mycket, skött bara de obligatoriska vardagsysslorna... men några små nykomlingar har flyttat in, verkligen SMÅ!!




Fyndade några små miniatyrer, en kanna samt en balja. Fanns även en vattenkanna men inte längre i färger som behagade mej! Eller så har man blivit lite feg med färger, vitt känns lixom som ett säkert kort... fast man kanske borde få lite vårigare färger in här hemma, våren till ära!!

Nä nu är det nog dags att sticka nosen utanför dörren, låta solens strålar dansa i ansiktet, värma, blända och fylla hela själen med energi!!

Ha en toppen söndag...


3 kommentarer:

  1. Dom va ju gulliga ! Du planerade en tavelvägg i förra inlägget. Blir spännande att se. Jag borde få fixat tillbaka de tavlor jag hade i biblioteket..
    Men tiden...
    Ha en bra vecka !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Det är väl just detaljerna som gör helheten! Jag hittade en mysig sida med massor av fina detaljer, gå in å kolla kanske du hittar nåt!
    https://www.systerlycklig.se/default.aspx

    SvaraRadera
  3. Anna> Tack för tipset...ska ta och kolla!!:)

    SvaraRadera