tisdag 1 mars 2011

R som i Radio!

Brukar ni lyssna på radio? För mej hör det främst till morgonrutinerna. Radion i köket plingar på allt från att min sambo stiger upp tills jag sticker till jobbet 1,5h timme senare! Men det blev lite knepigt då jag satte upp min omtalade tallrikshylla. Radion stod nämligen tidigare på en hylla som jag hamnade ta bort, sen fanns det plötsligt ingen plats längre.
Men det löste sej ganska snabbt, tog en visit hem till Borgå och snokade runt hos mina föräldrar!!
Detta blev resultatet:





Ett litet extra bord fick ta plats i hörnet brevid köksbordet.
Enda som stör mej nu är radions svarta sladd,hihi, tänk vilka bagateller man ibland hakar upp sej på!
Jag får nog leva med den...ända tills jag köper en vit radio med vit sladd :)!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar