måndag 14 mars 2011

Prickigkorv eller ost?

Äntligen fick jag mina "sidor"(se ovan) fixade till min blogg, tog ju en halv evighet för mej att fatta hur man får dit dem(dataproffs som man är!!)

Hur ha eran vecka slagit igång! Själv är jag på rätt bra humör och ingen sömnbrist från helgen heller!! Ska försöka vara sjukt effektiv denna vecka och få massor gjort, för till helgen åker jag igen bort,österut, hemmåt!!

Imorse pratades det i radio om studentskrivningar, det är ju då bara 7 år sedan jag blev student ( ÅLDERSKRIIIS!!!). Men minns ni vilket underbart år "abi-året" var (trots all stress)! Vad hade du på dej på studentskrivningarna och framför allt vad hade man med för mat... eller var detta överhuvudtaget viktigt för er?? Småler inombords vid tanken... som om det skulle ha haft någon inverkan på mina studentbetyg ifall jag hade rågbröd med prickigkorv istället för batong med ost som mellanmål! Eller haft på mej ett par vanliga stretchbyxor istället för mina svarta favo-mysbyxor! Kanske der var psykiskt? Hur som helst, jag kom igenom skrivningarna, om det nu sen berodde på kaffet i termosen eller salmiaks-godispåsen, de vettefan :)!!

Min gamla skola *nostalgiskt*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar