torsdag 24 mars 2011

Ny familjemedlem!!!

Förra helgen i Borgå gjorde jag ett besök till en kompis. Kompisen har en katt och katten hade fått ungar... jaa ni förstår vart jag vill komma!
Så nu har vi beslutat med sambon att vi ska skaffa en lite buse till vårt hem. En liten söt buse som kommer att drive me crazy, genom att väcka mej mitt i natten, hänga i gardinerna och göra sina bestyr på de allra minst passande ställena. Men trots detta är han mer en hjärtligt välkommen hem till oss! Väntar sååå!!
Men nu ska jag sluta babbla och istället visa lite bilder...

Får jag presentera: BOSSE, eller så tror jag att han ska få heta, kan nog hända att jag ändrar mej :)
.



En liten lurvig boll som kommer att charma våra själar!
Och hoppeligen kommer även alla i vår bekantskap att komma överens med honom ( trots allergier och fobier !! )

8 kommentarer:

  1. Sötis! Jag tror säkert jag ska komma överrens med lilla Bosse!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag bor i Grankulla. Jättesöt katt, den där Bosse... skulle gärna ha en liten katt men är superallergisk. Vi har två kaniner som jag konstigt nog INTE är allergiska för.

    SvaraRadera
  3. Tycker Bosse verkar vara ett helt super coolt namn och va han va sööt. Vem sku kuna motstå dom ögonen :)

    SvaraRadera
  4. så söt liten. kommer bli många glada stunder med honnom..
    ~marita~

    SvaraRadera
  5. Härliga Bosse! Får vi träffa honom med Felix?

    SvaraRadera
  6. Fick träffa Bosse i helgen då jag var i Borgå. Helt superhärlig filur =) hoppas han kommer att trivas i pargas. Mvh Crina

    SvaraRadera
  7. oj låter prima... ska nog bli så spännande :)

    SvaraRadera