måndag 21 mars 2011

No 2

Hallooo solen var är du??
Om snön ska hinna bort till sommaren får vår värmande vän allt börja visa sig lite oftare! Har t.o.m. bestämt mej att NU åker vinterjackan in i garderoben, och jag vill in se den förrän om 9 månader! Så de så!!

Har kommit fram att förutom jackan, vill jag städa bort lite andra saker hemma, det ser på nåt vis så råddigt ut när allt ligger framme. Så har börjat samla på mej olika lådor och korgar.
Här är mitt senaste låd-inköp!

No 2 ovanpå mitt låd-bord(ett gammalt fynd från mina föräldrars ladugård, fixade glaset i efterhand) i vardagsrummet . 



Det är bara No 1 som fattas då, måste gå och se ifall affären ifråga har kvar ännu av dem.

Ikväll blir det ett sista besök till loppisen, skall röja undan allt där nu. Får se vad saldot blir! Efteråt blir det kalas med tårta och vad passar bättre än att direkt gå på ett gympass och förbränna bort alltihopa!:)
Hoppeligen blir resten av veckan lite lugnare, borde hinna fixa lite där hemma!

Tjingeling!


1 kommentar:

  1. Eran ladugårdsvind innehåller verkliga skatter... Vem skulle ha trott att det kunde bli ett så fint bord av lådan...
    Vilken fiffig ide att sätta glas i...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera