söndag 20 mars 2011

Måla och pyssla

Tänk...tänk om man skulle ha ett eget pysselrum, var symaskinen skulle konstant få stå framme, skulle finnas rum för målning av möbler och dylikt, man skulle få rådda och klottra utan att någon skulle ta problem. Det är såklart frågan om utrymmesbrist. Därför väntar jag så innerligt på vår och sommar, då skulle jag i alla fall  kunna gå ut på terrassen och måla lite!
Jag är inne nu på det här med att måla, köpa gamla saker som man målar om eller sätta en ny färg på sina egna gamla prylar. Man behöver lite variation! Senast målade jag en liten lerkruka vit, behövde ett litet förvaringsställe till min sambos små ting vid sängen.



Nu skall jag försöka aktivera mej... kul med söndag! MEN när man befinner sej i fel enda av landet går stor del av söndagen till att färdas. Så värst mycket hinner jag nog inte med. Fast några träffar skall jag allt få inklämt innan bussen och tåget tar mej västerut!

Ni ska ha en toppen söndag i det mulna vädret!!
Stor KRAM från mej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar