fredag 11 mars 2011

God morgon...

...eller snarare GOD KVÄLL... Hälsningar från en med rejäl muskelvärk, blev ett rätt hårt pass igår, måste nog ta en liten paus nu.

Men min rubrik hänvisar till det bilder jag tänker visa, blir ett lite egoistiskt inlägg denna gång. Vill nämligen presentera min morgon-frilla:





På riktigt, it´s all over the place!! De står ut åt alla håll och kanter, speciellt nu när jag har lite ljusa ränder, man tror inte att det är sant vid första synen i spegeln 7 på morgonen. Värsta volymen blandat med trassel, lite olika vågor och lockar...jippii!!Nå lata mornar löses detta lättast genom ett hårband!!



Kan inte klaga på platt och rakt hår i allafall !!!
Hoppas ni alla får en mysig freda kväll med...just det, mycket MYS!!

Tack för att ni titta in, u make  my day!





PS... man får jätte gärna bli "follower" ( följare) av bloggen, om man känner för det !!! :) :)

3 kommentarer:

  1. Hihi.. Du är för sööt ! En härlig hårman har du..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Alltså jag sku göra vad som helst för att ha hår som du.. FAst det skulle vara morgonfrilla också hela tiden! Det är ju hur fint som helst på de där bildern!

    SvaraRadera
  3. nette> va du e snäll...tack :)

    SvaraRadera