söndag 13 mars 2011

Glasburkar

Sunday...but where´s the SUN?? Det var ett underbart vårväder igår men inte mera idag! Idag är det grått och kyligt, skulle va en prefekt dag för shopping! Men måst nog spara lite pengar... fast har redan besökt loppisen dit jag har fört mina kläder, åker dit emellan och ordnar och städar lite! Får nu se om det går åt nåt, mycket folk verkar det gå där i varje fall! Hur som helst, köpte iallafall därifrån en till glasburk, är väldigt svag för glasburkar och burkar överlag! Hittar alltid en användning för dem :)

Här ser ni mina "keittiötölkki"- burkar, den stora har jag fått av min mor och den lilla är loppis-fynd.



Nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta av en kakbit. Bakade nämligen igår "maailman paras suklaakakku"(världens bästa chokladkaka), så stod det i allafall i receptet! Och med tanke på ingredienserna så kan den inte smaka annat än ljuvligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar