tisdag 8 mars 2011

Ensam kvinnodag!

Tjeenaaaa...läget??
Hur mår ni alla denna underbara KVINNODAG ?! Jag säger bara "where´s my flowers"?? Ajo sambon är bortrest och har lämnat mej heelt ensam hemma, så jag passade på att trösta mej med en mumsig fastlagsbulle (semla) på dagen!! Så nu känner man sej som en...jaa, en BULLE! Men idag har jag inte hunnit förbränna några fjantiga calorier, sparar det tills imorgon!

Då jag inte har några färska, ljuvt doftande blommor på bordet, får jag nöja mej med mina gamla torkade rosor som hänger i köket.




Fast det är inte fy skam det heller!!



3 kommentarer:

  1. Min sambo är inte bortrest men jag får klara mig utan blommor iallafall :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Oj är det kvinnodag.. nå grattis till dig och alla andra kvinnor i alla fall!

    Hej, klämde in en kommentar långt nere om spenatplättar tills jag insåg att den är så långt nere att du inte läser den. Men japp. Man äter dem nog ännu.. Typ Felix favoriträtt ever!

    SvaraRadera
  3. Nette> jepp grattis till oss :)

    Bra att veta, jag minns åxå att de va jätte pop med spenatplättar när man var liten, mångas favorit maträtt i skolan, men de ha lixom försvunni med tiden för min del... så de va lite nostalgiskt att äta det!!:)

    SvaraRadera