onsdag 16 mars 2011

En kisse?

Nu mina vänner ska ni få ta del av lite planer som vi har...
Vi har nämligen funderat på att skaffa en lite kisse-miss! Har en tid velat ha en liten egen katt och tänkte länge att sen då vi skaffar nåt eget, då minsann. Och här står man nu, eventuellt blir det en liten lurvig boll som flyttar in i vår!!!* längtar*




Hemma i Borgå hos mina föräldrar bor dessa fina prinsar. Saknar dem nästan lika mycket som min familj, för de hör ju på sätt och vis också till min FAMILJ!! :)

Nu får jag tacka för idag!
God natt på er!

3 kommentarer:

  1. Jaaaaa!!! Gud va kul med en liten lurvig bebis :)

    SvaraRadera
  2. Joo de ska bli kiva, du kan få komma å va barnvakt sen :P!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår precis hur det är! De blir ju som ens familj. Jag ÄLSKAR mina katter :)

    Hoppas du får en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera