fredag 18 februari 2011

Tavlor utan motiv!

Hej på er!!
Hoppas ni mår fint i kylan! Jag har slutat att sucka över den, försöker acceptera fakta och göra det bästa av situationen!!

Tänkte idag visa lite bilder på ett fenomen som tycks ha blivit en populär grej inom inredning och som även passar alla stilar. Nämligen tavlor, eller snarare RAMAR...tomma sådana!




Har stött nu på detta i flera inredningstidningar och bloggar, folk hänger upp helt enkelt tomma ramar eller så placerar det nåt helt annat i dem efteråt ( dvs allt utom foton och bilder).



Har nu själv börjat gilla detta, håller dessutom på att planera en foto/tavel vägg hemma i vårt extra rum, ska se... kanske det hamnar någon "tom" tavla upp på väggen. Man borde bara hitta en flashig, tuff ram som klarar av att stå ensam. Måst nog gå på upptäcksfärd till olika loppisar! Den som söker, den finner!!!

(Alla bilder lånat från internet)

Trevlig början på helgen!!

3 kommentarer:

  1. God kväll!

    Och tack för alla härliga kommentarer hos mig :)
    Jag blir så glad men dom sista veckorna har jag inte haft så ycket tid till bloggandet.
    Vi haft sjukdomar, försöker snickra och måla och ha sportlov.
    Ett sjukhus besök och inläggning blev det igår meen nu hoppas jag att det vänder.

    Vad fint med tavlorna :)
    Visst har man gett upp hoppet om våren...

    Ha en fin kväll!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Halloj Kickan!

    Vilka snygga bilder! Ja, det är verkligen läckert med tomma ramar på väggarna. Vad otroligt fin den guldiga ljusstaken blev. Vit färg gör verkligen mirakel.

    Ha nu en skön kväll!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera