måndag 28 februari 2011

Sakta men säkert.

När jag äntligen fick upp min efterlängtade tallrikshylla, stod den ganska länge tom. Kunde inte riktit bestämma mej vad som skulle stå där. Har inte samlat på mej några gamla, charmiga tallrikar så det fick bli nånting annat.Och sakta men säkert fylls den !! För tillfället ser den ut såhär:


 Lite smått och gott, härifrån och därifrån!
Och med jämna mellanrum blir saker utbytta mot nya fynd.
Nu har jag även några söta, små, vita blommor i hyllan, det härstammar egentligen från min vändagsbukett. Rosorna torkade jag men dessa blommor håller sej länge fina!!


 Är fortfarande aningen flunssig så vilan fortsätter även idag, men imorgon mina vänner blir det nya tag. Zumba toning ska jag börja mej och tänkte även försöka mej på ett sockerfritt Mars, ska det gå måntro? Vi får se...




1 kommentar:

  1. Oj du har hittat en tallrikshylla... En sådan står på min önskelista.
    Kanske jag borde gå på snickarkurs och hamra till en..
    Du "pyntat" hyllan så fin...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera