fredag 25 februari 2011

Ordning på torpet

Nu ska ni få titta in en sväng i vårt badrum. Där förvarar jag nämligen allt smink, smycken, hår grejer osv... jag ni vet, alla " skönhetsgrejor" :)!!
Och jag har äntligen börja få lite ordning där, man samlar ju på sej en del "krims krams" och det är inte alltid så lätt att ha ordning!!

Men för tillfället hänger mina favo-örhängen (eller iallafall de lite större) på en smyckesställning från VÅGA.



Medan jag har samlat alla mina armband i en söt liten tygpåse, Loppisfynd!!


Kanske inte världens bästa ordning på dem, men det funkar!!

Mina halsband och klockor i sin tur, ligger alla i en låda, men det är sen en helt annan historia, får se när man får fixat en bättre förvaring till dem..mañana mañana :)!!

Ha en superb början på helgen!!


2 kommentarer:

  1. Vau vilken mysig påse... Ställningen för dina smycken är ljuvlig...
    Ha ett skönt veckoslut..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Du verkar ha en uppjö av armband! Hihi!
    Fast jag ska inte säga nåt. Jag gör egna smycken men använder sällan själv, så det som inte säljs hamnar såklart i mina egna händer! Och det har blivit några efrersom jag inte kan låta bli och göra dom!

    SvaraRadera