lördag 26 februari 2011

New York

Hej hallo på er!!
Hoppas er lördag har fått en fin början!
Själv har jag varit i New York hela dagen, eller i alla fall känns det så. Håller nämligen på med ett fotoalbum med bilder och andra små minnen från min USA resa förra våren!







Besökte storstaden New York i en veckas tid och det var definitivt värd all möda! Vilken otrolig stämning den staden har! Skulle gärna åka dit igen, men kanske inte nu direkt, det finns ju så många andra lockande ställen i världen som fortfarande är outforskade!

Nu skall jag pyssla vidare!
Ha en trevlig kväll... själv ska ja bada bastu och äta middag ( ha blivit några "par-middagar" den senaste tiden... har man blivit vuxen??! :P )


2 kommentarer:

  1. Så roligt att du tagit dig tid att göra ett riktigt fotoalbum, upplevelsen blir ju helt annan än att titta på bilder i datorn som det lätt blir till nuförtiden...!

    SvaraRadera
  2. Det är ju så kul när man väl gjort ett sånt där album! Jag har massor av bilder som ligger och väntar på att göras något med ... det tar ju tyvärr så mycket tid, men är samtidigt kul!
    Ditt album ser i alla fall jättefint ut :)

    Jag önskar dig en härlig söndagkväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera