fredag 11 februari 2011

Hatifnattar och toapapper!

...fortsätter med Mumin temat.









Det här är min söta lilla "hatifnatt"-plåtburk som jag förvarar  kritor i. Köpte den egentligen för att ge bort i present...men det blidde inte så :D



Nog om Mumin och hans vänner!
Tänkte istället visa min hemgjorda korg i vilken jag förvarar toapappret.



Den är virkad av ett ganska tjockt "tygband", typ sånt man avänder vid vävning av trasmattor. Den rymmer rätt många rullar, så man kan ha några på lager!!:)

Nu ska jag packa och förbereda mej lite inför helgen, det blir nämligen en tripp österut imorgon igen!
Trevligt veckoslut!!

Tack & hej!!




1 kommentar:

  1. God natt!

    Och hoppas att du får en trevlig resa och helg!
    Kul med mumin... :)
    Har tänk visa Noels, min minsta sons Mumin pyjamas och säga att det är ju jag! :)
    En mumin mamma! :)

    Och den är blå/vit som vårat lands färger!

    Ha det gott!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera